Конспект уроку
з
фізичної культури
для учнів 1- Б класу
Завдання уроку:
1)
Вивчення техніки бігу на
короткій дистанції. Біг 30 м .
2)
Вдосконалення техніки
стрибків у довжину з місця.
3)
Рухлива гра.
Мета уроку: вивчати техніку бігу на короткій дистанції;
вдосконалювати техніку
стрибків у довжину з місця;
виховувати почуття,
колективізму, дружби.
Обладнання: прапорці, секундомір, рулетка.
Місце
проведення: спортивний майданчик.
№
|
Зміст
уроку
|
Дозування
|
Організація
і методичні вказівки
|
І.
|
Підготовче частина
|
8-10 хв
в
одну
шеренгу
|
|
1.
|
Шикування класу
|
||
2.
|
Рапорт чергового
|
||
3.
|
Повідомлення про завдання уроку
|
||
4.
|
Ходьба
|
20-
|
В повільному темпі
|
5.
|
Біг
|
60-
|
В швидкому темпі
|
6.
|
Загально розвиваючі колони в русі |
В русі в колону по одному
|
|
А)
|
Вихідне положення – права рука вгору, ліва
вниз,
1-2 на кожний крок поворот тулуба
|
7-8
раз
|
Руки прямі
|
Б)
|
В.п. – руки за головою
1-2 на кожний крок на поворот тулуба
|
6-8
раз
|
|
В)
|
В.п. – права рука за головою, ліва за
спиною; на 1-2 переміна положення рук
|
7-9
раз
|
Руки прямі
|
7.
|
Загально розвиваючі вправи на місці
|
На місці в колі
|
|
А)
|
В.п. – основна стійка. На 1- руки в сторону,
на 2 – вгору, 3 – в сторни, 4 – вихідне положення
|
8-9
|
Руки прямі
Ноги прямі
|
Б)
|
В.п. – руки в перед в сторони.
На 1 – махом правої ноги дістали пальців
лівої руки; 2 – вихідне положення; на 3 – махом лівої ноги дістали пальці
правої руки; 4 – вихідне положення
|
7-8
|
|
В)
|
Вихідне положення – основна стійка;
На 1 – упор присівши, 2 – упор лежачи, 3 –
упор присівши, 4 – вихідне положення
|
5-6
|
|
Г)
|
В.п. – руки на пояс, стрибки спочатку на
лівій нозі, потім правій і на двох разом
|
По 5
раз
|
|
Д)
|
В.п. на 1 руки вгору, на 2 – перегнутися, на
3 – дістали долонями землі, на 4 – стали рівно
|
4
|
|
Е)
|
Ходьба
|
10-15
сек.
|
На місці, повільно
|
ІІ.
|
Основна частина
|
27-30
хв
|
|
1.
|
Вивчення техніки бігу
|
||
А)
|
Пояснення техніки бігу
|
||
Б)
|
Показ техніки виконання
|
1-2
рази
|
|
В)
|
Виконання стартового положення дітьми
|
Увага на положення рук і ніг
|
|
2.
|
Удосконалення в техніці стрибків у довжину з
розбігу (відштовхуючись)
|
||
А)
|
Пояснення техніки виконання
|
||
Б)
|
Показ техніки виконання
|
1-2
рази
|
|
В)
|
Виконання дітьми
|
4-6
раз
|
Ритм останніх 4-х кроків
|
3.
|
Рухлива гра “Вудочка”
Гравці стають у коло обличчям до центру.
Відстань між ними 1-2 кроки. Керівник стоїть у центрі і крутить мотузку з
мішечком на кінці (вудочку) так, щоб вона ковзала на підлозі під ногами
гравців. Діти стрибають, а якщо когось вудочка зачепить, той вибуває
|
5-7
хв
|
Слідкувати за дотриманням правил гри
|
ІІІ.
|
Заключна частина
|
3-5
хв.
|
|
1.
|
Шикування класу
- В шеренгу шикуйсь!
|
||
2.
|
Ходьба
|
||
3.
|
Вправи на приведення організму в стан
відносного спокою
1 – руки в гору, вдихнути повітря,
2 – руки вниз видихнути повітря
|
6-7
раз
|
|
4.
|
Підведення підсумків
- Що нового ми навчилися робити на
сьогоднішньому уроці
|
Підвести підсумки: поведінка дітей на уроці
|
|
5.
|
Домашні завдання
|
||
6.
|
Організувати вихід дітей з уроку
|
План-конспект
уроку фізичної культури
з елементами футболу
для учнів 4 класу
Мета уроку: 1. Навчити
основних елементів техніки гри у футбол
2. Тренувати
основні фізичні якості школярів
Завдання уроку:
1. Розвивати
інтерес учнів до українських та зарубіжних футбольних клубів
2. Повторити
техніку виконання удару по м’ячу внутрішньою стороною стопи.
3. Навчати
техніці гри головою.
4.
Удосконалювати в техніці виконання елементів футболу засобами рухливих ігор.
Інвентар: футбольні м’ячі, майданчик з гандбольними воротами,
волейбольний майданчик, свисток.
№
п/п
|
Зміст уроку
|
Дозу-вання
хв
|
Оранізаційно-методичні вказівки
|
Підготовча частина (10-12 хв)
|
|||
1
|
Шикування, рапорт, привітання, повідомлення завдань уроку
|
1 хв
|
Звернути увагу на зовнішній стан учнів і стан здоров’я
|
2
|
Вступна бесіда з учнями.
Європейські футбольні клуби
Українські футбольні клуби
Відомі українські та зарубіжні футболісти
|
3-4 хв
|
Протягом бесіди діти відповідають на запитання вчителя
|
3
|
Замірювання ЧСС за 15с
|
1 хв
|
Звернути увагу на самопочуття учнів
|
4
|
Виконання організуючих вправ
|
1 хв
|
Чітко виконувати повороти в русі
|
5
|
Вправи для формування постави.
Ходьба:
- звичайним кроком
- на носках
- на п’ятках
- на зовнішній стороні стопи
- на внутрішній стороні стопи
- у напівприсіді
- у присіді
|
1 хв
10-12 с
10-12 с
10-12 с
10-12 с
10-12 с
10-12 с
10-12 с
|
В русі, стежити за поставою
В середньому темпі
Руки на поясі
Руки за голову
Руки на поясі
Руки на поясі
Руки на поясі
Руки на колінах
|
6
|
Біг:
-
звичайний;
-
з високим підніманням стегна;
-
приставними кроками;
-
із закиданням гомілки назад – назовні;
-
правим та лівим боком з імітацією удару по м’ячу всс;
-
прискорення;
-
«човниковий біг» 4х9 м
|
3 хв
30с
10-12 с
10-12 с
10-12 с
10-12 с
10-12 с
2 спр.
|
Дистанція 2-3 кроки
Темп середній
Стежити за роб. рук і ніг
Руки позаду. Діставати п’ятами долоні
По 10-
Декому можна виконувати простий біг
|
7
|
Замірювання ЧСС за 15 с
|
1 хв
|
120-140 уд/хв
|
Основна частина (28-30 хв)
|
|||
1
|
Виконання удару по м’ячу внутрішньою стороною стопи:
-
імітація удару по м’ячу;
-
зупинка м’яча підошвою;
-
підбігання до партнера та імітація удару м’яча
внутрішньою стороною підйому
|
2,5-3 хв
|
Груповий метод
Звернути увагу на правильний рух ногою, яка б’є,
стопа розвертається назовні
Виконується по черзі
|
2
|
Передача м’яча всс:
-
із зупинкою м’яча підошвою;
-
в один дотик
|
3-4 хв
|
Виконувати по черзі
Відстань
Зупинка підошвою
Стежити за правильною поставою стопи
|
3
|
Удари по м’ячу головою:
-
після особистого накидуваня відбивати м’яч над собою;
-
відбивання м’яча головою після накидання партнером;
-
те саме, без ловлення м’яча;
-
те саме, з ударом по воротах
|
4-5 хв
|
В парах
Дивитися на м’яч, стиснути зуби
Руки прямі
Приділяти увагу техніці виконання вправи
|
4
|
Гра «Передай м’яч»
|
До 3 хв
|
Яка пара швидше виконає 10 передач
|
5
|
Гра «Футбол через сітку»
Беруть участь дві команди. Сітка заввишки
|
3-4 хв
|
Ігровий метод
Гравці розташовуються як у волейболі
|
Заключна частина ( 3 хв )
|
|||
1
|
Шикування
|
||
2
|
Підведення підсумків уроку
|
Звернути увагу на гру кращих учнів
Привітати кращу команду за успіх у змаганнях
|
|
3
|
Вправи на відновлення дихання
|
||
4
|
Замірювання ЧСС
|
До 100 уд/хв
|
|
5
|
Домашнє завдання
|
Удари по мячу головою біля стіни
|
Немає коментарів:
Дописати коментар